Nastavení cookies
Hotovo Přijmout vše

ruční zakázková výroba investičních šperků s diamanty
ve Zlatnickém domě v OC Plzeň Plaza

 

Více informací

nejnižší ceny v České republice díky propojení našeho e-shopu se světovou burzou přírodních diamantů

burza diamantů je nejlevnější a nejbezpečnější volbou pro pořízení přírodních diamantů

 

 

 

 

 

Více informací

dvacetileté zkušenosti v oblasti výroby, prodeje, nákupu a těžby diamantů

 

 

 

 

 

 


Video z dolu

 

 

Vytvořili jsme pro Vás samostatný feed a propojili náš e-shop s diamantovou burzouVyhnete se tak vysokým maržím, které byste získali od překupníků.
Jednoduše si zde na burze porovnejte a objednejte diamant, který Vám dodáme na Vaši adresu.

Za tuto službu, pojištění a dopravu si účtujeme pouze 3 % z celkové ceny diamantu.


30 dnů záruka vrácení peněz

Cena:

Hmotnost [ct]:

Barva:

?

Brus

?

Čistota

?

Certifikát

?

Filtrovat

Hmotnost

Barva

Čistota

Brus

Certifikát

Cena bez DPH

...10

Diamant zafasujeme a Šperk vyrobíme

Přejete si něco speciálního? Ve zlatnické dílně - Zlatnický dům, Vám vyrobíme šperk o kterém sníte. ZDE ZADEJTE POPTÁVKU VÝROBY ŠPERKU.

Kontaktujte nás

JAKÝ JE ROZDÍL MEZI DIAMANTEM A BRILIANTEM?

Často od klientů slýcháme dotaz, jaký je rozdíl mezi diamantem a briliantem. Diamant je surový kámen bez brusu, briliant je diamant s briliantovým brusem.

Diamant nebo briliant

DIAMANT

První místo mezi všemi drahými kameny zaujímá bezesporu diamant. Jde o nejtvrdší přírodní minerál, který lidstvo zná. Diamant je forma uhlíku a vzniká za pomoci extrémních teplot a tlaku. Slovo diamant pochází z řeckého ἀδάμας [adámas], znamenající nezničitelný a může být starý miliardy let.

Trh s diamanty

HODNOTA DIAMANTU SE URČUJE PODLE NĚKOLIKA FAKTORŮ (TZV. 4C):

ČISTOTA - CLARITY

Takřka všechny diamanty obsahují drobné nedokonalosti - mikroskopické škrábance či stopový výskyt jiných minerálů. Za "bezchybný" se obyčejně považuje takový kámen, který při desetinásobném zvětšení nemá žádný vnější ani vnitřní viditelný kaz. Absolutně bezchybné diamanty jsou neobyčejně vzácné, což se také odráží na jejich hodnotě.

Pro výrobu šperků ve Zlatnickém domě standardně používáme tyto diamanty:

 

BARVA - COLOR

Za dokonalý považujeme bezbarvý diamant. Dokáže nejlépe rozkládat dopadající světlo a vytvářet duhové záblesky, takzvaný oheň. Většina přírodních diamantů obsahuje zabarvení, které způsobují drobné nečistoty uvnitř kamene. Výjimkou jsou přírodně barevné diamanty. U nich je zbarvení žádoucí a jejich hodnota je několikanásobně vyšší než cena bílých diamantů. V naší nabídce naleznete černé diamanty, modré diamanty, žluté diamanty, ale také růžové diamanty.

BRUS - CUT

Kvalita brusu je jedním ze základních kritérií, podle kterých klenotníci diamanty hodnotí. Brus určuje, jak bude diamant odrážet světlo. Čím lepší brus, tím více se diamant třpytí. Dokonale vybroušený diamant se třpytí celý, navíc u něj můžeme pozorovat duhové záblesky, které vznikají vzájemným odrážením světla jednotlivými ploškami. Zlatnický dům vyrábí šperky s téměř všemi druhy brusu diamantů.

 

VÁHA - CARAT

Hmotnost diamantů se udává v karátech (1 karát = 0,2 g). Dva stejně velké diamanty se mohou výrazně lišit cenou, pokud mají rozdílnou kvalitu čistoty, barvy a brusu. Menší, ale kvalitnější kámen může být hodnotnější než větší diamant s výraznými nedostatky. Malé diamanty se v přírodě nacházejí mnohem častěji, proto je cena diamantu větší váhy, při stejných ostatních parametrech, násobně vyšší. Za 20 let praxe v prodeji diamantů jednoznačně vedou velikosti diamantů 0,5ct a 1ct.

Čistota diamantů

Čistota diamantů

Více informací

barva diamantu

Barva diamantů

Více informací

Brus diamantu

Více informací

Včera, 15. září, společnost Lucara oznámila další významný nález z dolu Karowe v Botswaně – diamant o váze 1 094 karátů. Jde už o šestý kámen s více než 1 000 karáty, který byl objeven od otevření dolu v roce 2012. Tento objev přichází méně než měsíc po nálezu diamantu s neuvěřitelnými 2 492 karáty, který se stal druhým největším diamantem na světě.

Společnost se sídlem ve Vancouveru uvedla, že je tímto nálezem „velmi potěšena“. Při objevu 2 492 karátového diamantu byla dokonce „nadšená“. Nově objevený kámen bude zpracován v dílnách HB Antwerp v rámci dlouhodobé spolupráce obou společností.

„Tento výjimečný kámen je velmi podobný 692karátovému diamantu, který jsme oznámili v srpnu 2023. Ten byl rovněž zpracován HB Antwerp a výsledné šperky se prodaly za více než 13 milionů dolarů,“ uvedla společnost.

William Lamb, prezident a generální ředitel Lucary, dodal: „Tyto opakované nálezy velkých a hodnotných diamantů potvrzují konzistentní kvalitu našeho zdroje a jeho schopnost přinášet značné výnosy.“

Lucara v současné době rozšiřuje důl Karowe na podzemní provoz, což by mělo prodloužit životnost těžby až do roku 2040 a dále.

A co byste našli u nás?

Podobně jako Lucara, která těží jedny z nejkrásnějších diamantů světa, i Zlatnický dům v OC Plaza Plzeň se zaměřuje na výběr těch nejkvalitnějších šperků. Ať už hledáte unikátní diamantový prsten nebo elegantní šperk s drahokamem, naše nabídka zaručuje nejen krásu, ale i investici, která vydrží po generace.

Globální výdaje na luxusní zboží dosáhly v loňském roce rekordních 1,6 bilionu dolarů, přičemž nejvýraznějším segmentem byly šperky. Tato čísla pocházejí z výzkumu provedeného poradenskou firmou Bain & Company ve spolupráci s italskou asociací výrobců luxusního zboží Altagamma. Globální trh s luxusním zbožím prokázal "pozoruhodnou stabilitu tváří v tvář geopolitickým a ekonomickým turbulencím," uvádí zpráva.

Listopadová edice studie Luxury Goods Worldwide Market Study předpovídala, že globální trh se šperky dosáhne v loňském roce téměř 33 miliard dolarů. Nově vydaná červnová edice však podrobné údaje neposkytla. "Šperky vynikají jako top segment v současné době," uvádí studie, "kde spotřebitelé činí investiční nákupní rozhodnutí, čímž překonávají hodinky v růstu a prokazují sílu jak v ultra-luxusním, tak i základním segmentu." Federica Levato, spoluautorka a partnerka v Bain & Company, řekla: "Růst na obou koncích cenového spektra je řízen dvojí strategií, zaměřenou na kouzlo špičkových klientů a přitažlivost menších luxusních požitků. Nyní však není čas na to, aby značky usnuly na vavřínech." "Vzhledem k tomu, že značky nadále čelí turbulencím na trhu, úspěšné budou ty, které přehodnotí způsob, jakým tvoří a dodávají své hodnotové nabídky napříč různými cenovými kategoriemi a kontaktními body, čímž rozšíří svůj dosah a zároveň budují podporu a loajalitu mezi svými zákazníky."

Provozováno na platformě Ebenit - Tvorba webu a eshopu.
STATUS_IS__APP_RUNNING