Nastavení cookies
Hotovo Přijmout vše

Včera, 15. září, společnost Lucara oznámila další významný nález z dolu Karowe v Botswaně – diamant o váze 1 094 karátů. Jde už o šestý kámen s více než 1 000 karáty, který byl objeven od otevření dolu v roce 2012. Tento objev přichází méně než měsíc po nálezu diamantu s neuvěřitelnými 2 492 karáty, který se stal druhým největším diamantem na světě.

Společnost se sídlem ve Vancouveru uvedla, že je tímto nálezem „velmi potěšena“. Při objevu 2 492 karátového diamantu byla dokonce „nadšená“. Nově objevený kámen bude zpracován v dílnách HB Antwerp v rámci dlouhodobé spolupráce obou společností.

„Tento výjimečný kámen je velmi podobný 692karátovému diamantu, který jsme oznámili v srpnu 2023. Ten byl rovněž zpracován HB Antwerp a výsledné šperky se prodaly za více než 13 milionů dolarů,“ uvedla společnost.

William Lamb, prezident a generální ředitel Lucary, dodal: „Tyto opakované nálezy velkých a hodnotných diamantů potvrzují konzistentní kvalitu našeho zdroje a jeho schopnost přinášet značné výnosy.“

Lucara v současné době rozšiřuje důl Karowe na podzemní provoz, což by mělo prodloužit životnost těžby až do roku 2040 a dále.

A co byste našli u nás?

Podobně jako Lucara, která těží jedny z nejkrásnějších diamantů světa, i Zlatnický dům v OC Plaza Plzeň se zaměřuje na výběr těch nejkvalitnějších šperků. Ať už hledáte unikátní diamantový prsten nebo elegantní šperk s drahokamem, naše nabídka zaručuje nejen krásu, ale i investici, která vydrží po generace.

Globální výdaje na luxusní zboží dosáhly v loňském roce rekordních 1,6 bilionu dolarů, přičemž nejvýraznějším segmentem byly šperky. Tato čísla pocházejí z výzkumu provedeného poradenskou firmou Bain & Company ve spolupráci s italskou asociací výrobců luxusního zboží Altagamma. Globální trh s luxusním zbožím prokázal "pozoruhodnou stabilitu tváří v tvář geopolitickým a ekonomickým turbulencím," uvádí zpráva.

Listopadová edice studie Luxury Goods Worldwide Market Study předpovídala, že globální trh se šperky dosáhne v loňském roce téměř 33 miliard dolarů. Nově vydaná červnová edice však podrobné údaje neposkytla. "Šperky vynikají jako top segment v současné době," uvádí studie, "kde spotřebitelé činí investiční nákupní rozhodnutí, čímž překonávají hodinky v růstu a prokazují sílu jak v ultra-luxusním, tak i základním segmentu." Federica Levato, spoluautorka a partnerka v Bain & Company, řekla: "Růst na obou koncích cenového spektra je řízen dvojí strategií, zaměřenou na kouzlo špičkových klientů a přitažlivost menších luxusních požitků. Nyní však není čas na to, aby značky usnuly na vavřínech." "Vzhledem k tomu, že značky nadále čelí turbulencím na trhu, úspěšné budou ty, které přehodnotí způsob, jakým tvoří a dodávají své hodnotové nabídky napříč různými cenovými kategoriemi a kontaktními body, čímž rozšíří svůj dosah a zároveň budují podporu a loajalitu mezi svými zákazníky."

123...
Provozováno na systému Ebenit - Tvorba webu a eshopu.
STATUS_IS__APP_RUNNING